1 år!

Yes, idag är det exakt 1år sedan min mamma somnade in.
Sjukt vad tiden bara flyger iväg känns som att det inte vara alls längesen....
Så idag kommer våra lyktor i köksfönstret vara tända hela dagen för henne!



Snart är det jul & den kommer att spenderas uppe i Idre lr ja både jul & nyår, ska bli såååå mysigt. Jag menar där e ju liksom snö =)

Fick redan på att jag ska köpa julklapp till Tobbe (terje´s lilleror) å pappa till Benny (terje´s storebror), i år har vi bestämt att alla bara ska köpa en julkapp bara för sakens skull, hmm undra vem som ska köpa till mig =) Jag är ju helt tokig i allt som har med paket å göra, Me Like

Nu ska jag ta en runda m dammsugaren sen står det träning på schemat, vilket måste bli ett MÅSTE nu f*n ser ju ut som en sumobrottare snart =)

Lägger upp lite bilder senare om jag orkar på mina efterlängtade saker från HM ( kom igår) bara 31st saker =) så det blev en del om man säger så men jag är super nöjd behövde bara skicka tillbaka 6st =)

 

Pözz


Kommentarer
Postat av: F

Hej babe! Hur länge blir ni i Idre vid nyår?



Tänker på dig

2009-12-14 @ 12:12:24
URL: http://metrobloggen.se/hjarterkung

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0