Brrr....

Jag är fortfarande inte helt bra men feberfri sen igår lunch så idag blir det vaccin för hela slanten....
Fortfarande inte kommit fram till vad jag tycker om vaccinet,
men jag lär väl lyssna på min läkare så idag då smäller det =)

Ja idag var det inte så skönt att gå ut typ flera minus grader,
det blir liksom en konstig känsla när man går ut.
Ni vet när det är ganska drygt att gå ut för att det är kallt men när
man väl är ute så är det riktigt mysigt.
& den där julkänslan kommer mer & mer smygandes.

Julen firas i daglig ordning uppe i idre vi kommer att vara där länge i år förhoppningsvis
om vi kan har stängt på kontoret i mellandagarna, håller tummarna för att mina säljare ska fixa D.
Så planen är 23/12-3/1 MYYYYYS

Bjuder på 1st bilder¨på en påbultad milla =)

 

 








Ciao.....


Kommentarer
Postat av: Vera

Burr burr.. har du tråkigt så vet du vart jag finns.. jag har ännu tråkigare här.. helt själv..=( KOm med en muffins vet jag så bjuder jag på kaffe ;)

2009-12-03 @ 09:05:36
URL: http://weriss.blogspot.com/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0