D e jag värd

Ja det tycker jag iallafall värre med min karl.
Har precis kommit hem efter vaccinationen får se hur jag kommer må lite senare håller er uppdaterade,
för er som inte vågat ta den än.
Och eftersom det har varit så synd om mig idag så har jag ju givetvis fått shoppat lite...igen...=)

Blev om översta skorna som jag la ut igår plus ett par till, lite smycken, en ny mössa och en jacka till diesel.
Ha överseende bilderna suger men men....
Lägger ut bilder lite senare på hur skorna ser ut på, svårt och se när dom bara ligger sådär på golvet.



























 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu ska jag laga mat ikväll blir det köttgryta *mums*


Kommentarer
Postat av: Renée

sv: en tävling.. hm.. det kanske vore peppande? :D

2009-12-03 @ 18:15:41
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0