fullt upp


Ja idag har det varit full rulle finally. Har jobbat å slitit idag med båda positiva & negativa saker...
Trots att det bara vart 1 dag denna veckan är jag helt slut, nästa vecka är det ett full späckat schema igen, ingen vila här inte.
Mån flyger jag upp te Umeå hälsa på ett av våra andra kontor ligger ju där sen flyger jag hem på tis vid lunch.
Ons har jag en ny kille som börjar Vera´s lillebror =) så då ska jag ha lite utbildning på f.m-e.m
sen kl 15.00 ska vi ha infomöte då vi har fått in sjukt många ansökningar.
Tors-E-tuna till vårt andra kontor sen på fredag hoppas jag att hinna med mina egna säljare i Västerås.... *puuh* jag blir trött bara av att tänka på det, men snart är det långledigt Wiiiee

Nä nu ska ställa iordning lite mat till älsklingen kommer hem efter önskemål blir det kyckling,sallad & tzatziki lagom färdigt till Idol =)
Mazza myyyyyz


Vem tror NI vinner??  

Psst. jag tror Erik =)










Kommentarer
Postat av: F

När blir det Övik då? ;P

2009-12-06 @ 18:46:19
URL: http://metrobloggen.se/hjarterkung

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0