Önskelista


Ja nu står det inte på förrän d e jul & 5 dgr innan jul ja då är det millas födelsedag,  HURRA HURRA =)
Så därför tänkte jag lägga upp min önskelista så att NI hinner handla allt i tid ;-P




 finns på  JYSK

Behöver verkligen ett nytt köksbord är sååå trött på det barbordet som vi har i köket




finns på IKEA

Vill ha detta databord fast i vitt =)




 + konsolen. Finns lite överallt bl.a på Elgiganten


Verkar ju skitnice ju =)







 Givetvis den rosa =) finns här netonnet

Skulle verkligen behöva en ny kamera då min zoom har gått i sönder på mina andra =)
Så nu har Ni fått en del vad jag önskar mig, har ju fått en vis antydan av vissa personer att jag ska lägga ut min önskelista.

Here you gooo


Kommentarer
Postat av: issa

vilken snygg design.

Har du gjort den själv?

2009-12-02 @ 11:27:38
URL: http://missizz.blogg.se/
Postat av: Renée

sv: eller hur! jag tyckte de blev ascoola!

2009-12-02 @ 13:54:43
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0