sliten.com



Ja fyyy faaan vad jag inte mått prima idag =) Men grymt kul hade jag ju så det får det vara värt.
Så skönt när alla vänner från Västerås är uppe saknas dock mina tjejer.

Saknar Er jätte mycket!!!

Nu blir det middag som består av pinnkött vad nu det innebär, en norsk rätt. Sista dafen som pappa är här, tråkigt.... Så ikväll blir det bara hemma mys. Morgon dagen vet jag inte hur jag ska fylla kanske åka skidor, men så tråkigt at åka sj. Grabbarna ska ju ut på skotertur på dagen & ja får inte följa med =( för det ska lekas =)

Men på kvällen då blir det dans i Norge det ska bli super kul, är ju lite speciellt på sådana tillställningar.




Kommentarer
Postat av: Vera

Vi saknar dig med gummsan.. kom hem nu =)

2009-12-26 @ 18:59:01

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0