Snöänglar

Jag ser det snöar jag ser det snöar det var äl roligt haha!!

Nu gott folk ska jag berätta att nu snöar det på riktigt här & det gott folk var ju inte
en dag för tidigt!!
Det innebär ju förhoppningsvis att vi kan göra massa snöänglar när jag fyller år, Wiiiee
Och när fyllar jag år? JO på LÖRDAG!!! =)

Terje är ute och går en lång morgonpromenad med Diesel, stckars hund han lär ju ha det tungt
(han har ju så korta ben)

Nu blir det lite kaffe sen jag jag promenixa ner på stan för lite ärende,
kanske blir någon snöängel på vägen hem vi får se
Just ja, solning står på schemat ida oxå m Vera & cookie!!!




Ha en underbar dag mina läsare!!!


Kommentarer
Postat av: F

Svar: Jo jag kommer vara där några dagar efter nyår! Fan va kul!



Visst är det härligt med snö?!

Har fick vi nästan en dm i natt! Underbart att vakna till en vit mark!

2009-12-15 @ 13:54:25
URL: http://metrobloggen.se/hjarterkung

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0