Turbo

Jepps dagen idag har gått i full fart från det att jag vaknade tills nu...*suck*

Rask promenad m Diesel, lunch på stan m en vän, chai latte m en annan vän, lite fönstershopping
(blev ju lite igår trots att jag lovat m sj att vänta in paket från HM som INTE kommit än =(! ),
sen hem å diska, plocka undan laga mat t Terje
sen hann jag inte mer förrän det var dags att åka å fixa till naglarna
OCH nu sitter jag m en chai latte & en lussebulle å försöker varva ner...
Som sagt full rulle =)

Imorgon är det fredag & NI vet ju vad det innebär mmm just D, FREDAGS MYYYYS =) i massor.
Vilket innebär lite mys med mina säljare först på morgonen sen mys heeeela dagen/kvällen
kanske till och med natten =)


Nä natti natti på er gott folk,

puss

Kommentarer
Postat av: Miltjoff

Åh nej har du börjat blogga igen!

2009-12-13 @ 19:05:48
Postat av: Milloz

Sv MILTJOFF: D vet du ju redan du har ju varit in är titt som tätt =) alltid trevligt <3

2009-12-13 @ 21:24:18
URL: http://milloz.blogg.se/
Postat av: karin

frågan är ju...hur jävla pantad i huvet får man vara om man anser att din blogg e dålig o dessutom går in titt som tätt o läser den!!!

Me love it!!!!=)

2009-12-14 @ 14:17:28
Postat av: malin

ufth orka börja om igen..... har man fått nya bekanta?

2009-12-15 @ 21:08:22
URL: http://malinvg.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0