Vaccination?? Yes or Not??

Ok, i denna hysterin vetti f*n vad jag ska tro längre.
Tycker att alla blir sjuka som tagit sprutan...

Men är inte influensan som vilken annan influensa?? Lr??
Jag tror bara att det är ett mediaknep för att dom ska känna pengar om man granskar dom som
har dött så har det oftast legat någon bakomvarande orsak.

Jag tillhör ju riskgruppen och bör väl ta den där j*vla sprutan men jag vill inte...tror jag?...
Gaaah...ähh inte vet jag.


Om man inte tar vaccinet kommer man se ut såhär?





lr kommer man att se ut såhär när man tagit det??


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg:)

2009-12-01 @ 21:57:44
URL: http://emiiiiiiily.blogg.se/
Postat av: Anonym

nei

2009-12-02 @ 08:35:17

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0