Hemskt! Ja här vaknar en annan upp varm oc...

dsc01671 (MMS)

Hemskt! Ja här vaknar en annan upp varm och nyvaken efter en lång och skön natts sömn. Så tittar man utifrån fönstret och det första jag ser är en tant som förtvivlat rotar i våra sopor....Stackare. Fast jag har ändå svårt att förstå människor som hamnar i en sådan sits, dels för att jag aldrig varit arbetslös (jobbat sen jag var 14) och sen för att det måste finnas ett bättre alternativ än att välja gatorna och sopor till frukost-lunch-middag! Risk för att jag kan reta många så är detta MIN åsikt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hon kanske letar tomburkar??

Nej vill man jobba så finns det jobb, jag är av den åsikten. Dom som väljer att inte jobba har valt det själv.

Ibland får man ta underbetalda tråkiga skit jobb, hellre det än gå arbetslös!!

Jag håller fullständigt med dig, allt annat är LATHET

2010-04-12 @ 09:38:09
Postat av: Mikkelfanny

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-04-04 @ 12:37:35
URL: http://mikkelfanny.blog13.com

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0