Less...



Ja faktiskt, blev på riktigt riktigt riktigt dåligt humör när jag kom hem. stackars älskling möttes av en riktig bitterfitta. Å han som äntligen hade gjort iordning balkongen innan jag kom hem, fast vi skulle göra det tillsammans. Han ville överraska mig så att jag blev glad, istället gick han ner å fixade i källaren. Ha han kände väl att det var bäst att hålla sig borta...

Men snart kommer min älskade syster då ska jag ventilera mig, ska hämta henne vid kl 20.20.
Det är en sak som är en stor del av mitt liv som just nu inte känns bra överhuvudtaget och jag vet inte vad jag ska göra.
Finns även ett till irritations moment i mitt liv, en person som jag retar mig sjukt mycket på!!!
So what to do, What to do???!!!
Ska jag ta tag i något lr bara låta det få ha sin gång och hoppas på det bästa?

Det är nu det är jobbigt att ha en offentlig blogg då jag vet att personer i min omgivning läser min blogg och JAG kan inte skriva precis vad jag vill....

Men men det positiva är att jag inte är arg så jätte ofta.....


Kommentarer
Postat av: Malinvg

Äh jag retar mig på dig med..... ingen big deal! :)

2010-04-18 @ 18:54:46
Postat av: Karin Lönnholm

Inte vara sur mitt hjärta!! Allt ordnar sig=) Love ya!

2010-04-20 @ 18:58:06

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0