Confused!!

Ja vad ska man säga livet är inte alltid så lätt och många beslut ska tas, vare sig man vill eller ej.
Som Ni märker så finns det inte så mycket blogg mojo i mitt liv just nu. Känns inte som det finns så mycket att säga.
Då mycket som går runt i mitt huvud är alldeles för privat som jag inte känner för att dela med mig till hela stora stygga världen!
Nog om detta!
Nu börjar jag få lite panik snart är det tjejmilen och jag har fortfarande inte lyckats springa 1mil då jag hela tiden åker på skador. Just nu är jag både sjuk och har en stukad fot....
Blir mycket tejp och smärtstillande för min del för att jag ska ta mig runt haha!!
Sorry alla underbaringar där ute men det var bara det jag ville säga återkommer, när det börjar ordna upp sig vilket blir inom 1mån iaf =)

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0