Komplicerat!!


Ja inte är livet lätt ibland... Vare sig när det gäller privat eller jobb.
Just nu är bägge bitarna lite tunga och min bloggmojo är inte riktigt på sin plats, men vad gör väl det om 100år då är jag förhoppningsvis ändå död. Så det är bara blicka framåt =)

I förrgår var jag å kikade på en lägenhet som bara var sååå nice, det stod Kamilla på den (tror fan det var inristat i tapeten) men då var det några gamla russin som skulle envisas av ren djävulskap är jag helt säker på att hela tiden bjuda över mig. Bestämde mig för att vara med upp till 800 000:- och där la dom ju givetvis sitt sista bud. Hatar dom ja jag vet det är ett starkt ord och jag känner inte dom men vad fan....nu gör jag det!

Träningen tuffar väl på just denna vecka har jag inte kunnat ge 110% då min kropp sagt ifrån, så nu har jag vilat igår och ska vila idag sen blir det 1mil imorgon för första gången, *mamma mia*





Idag fortsätter dagen i ett sjukt högt tempo. Fara runt på jobbet som en virrvelvind sen kasta sig på tåget där Elin (jippie) kommer och joinar för att gå på vernissage i Sthlm (börjar 18.00) tyvärr bara en liten stund då vi måste åka tillbaka eftersom Cookie har födelsedags/inflyttningsfest kl 20.00.

Då man ska leva i nuet tänkter jag inte berätta vad jag gjort alla dagar som jag inte bloggat men jag tänker dela med mig lite visdom som jag tycker Ni ska leva efter:



"The past is history; The future is a mystery; This moment is a gift; That is why this moment is called the present; Enjoy it."




Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0