Smaken är t-bax!!

Lyckan är olidlig JAG HAR FÅTT TILLBAKA MIN SMAK!!!
Kan inte bli bättre nu ska jag bara jobba på hungern, den har liksom försvunnit nu när man inte ätit ordentligt på flera dagar.
Vaknade i morse och kände mig ofantligt pigg för första gången på typ en veckan. Så jag bultade på både mig och Diesel för en morgonpromenad, vilket var helt underbart att få vara ute lite plus att det är sooool ute =)
Men lyckan varade inte så länge ;-) Nu är jag så trött att jag måste lägga mig och vila igen...haha
Som Christopher sa: Klen!
- Ja jag är nog fan klen! haha

Men jag har då bestämt att jag ska gå en lite sväng på höstmarknaden iaf, jag har ju trots allt fått tillbaka min smak så då ska här njutas av marknadsgodis =)

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0