2. Min första kärlek


Men gud det är ju ganska svårt. Jag menar när visste man vad kärlek var eller vet man det nu?
Varför har man inte det då?
Nja hur ska vi reda ut det här nu då? =)

Den första killen som jag var tillsammans med var när jag gick i 5:an coh han i 6:an =) Vi hånglade alltid i skolan och jag var så kär men på den tiden träffades man typ bara i skolan haha guuud vad jag längtar tillbaka till skolan när man var mindre! By the way han hette Jimmy!
Vi var till och med tävlade om att bli dom som kunde kyssas längst utanför diskot och vi tog rekordet med hästlängder kommer jag ihåg.
Tror vi bägge hade kramp i både tunga och hals haha!!
Kommer ihåg när man satt på lektion och bara längtade ut till rasten för att få träffa Jimmy, jag hade hans schemat i pennskrinet. Jag var sååå kär att jag blev helt förstörd när han bytte skolan =( Året efter började han ju 7:an och det var i en annan stad =(
Ojoj vilka tider!
Det som var bra på den tiden var ju att man hämtade sig ganska snabbt =)
Men än idag när jag ser Jimmy så känns det alltid lite speciellt så lite inverkan har det ju trots allt gjort fast jag var så ung!

Förlåt Pappa jag vet att jag sagt att jag aldrig gjort något sådant men lite gjorde jag =)



Jimmy




Kommentarer
Postat av: Jenny

komiskt.. Jimmy va faktiskt inne på statoil idag =) Ser han väldigt sällan men idag va han inne =) Komiskt

2010-12-12 @ 19:38:29
URL: http://liljan81.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0