Congratz Fröken Hägertz!

Today is my day!!

27år och fortfarande vacker =) Ja inte går det utför än tycker jag!

Igår var en fantastisk kväll med magiska händelser!
Efter en heldag fylld med bakishäng in tha soooffa makade jag mig iväg med på förfest med glögg.
Vera kom också dit och lite senare drog vi ner på julbordet.
Grymt bra ös, dock vid vissa bord verkade det som om någon dött =) men det drabbades inte vi av, det var längesen jag skrattat så mycket som jag gjorde igår!
Helrör efter helrör serverades allt från likör43 till Absolut vodka!

Vid tolvslaget bjöd trubaduren upp till sång alltid lika kuligt! =)
Sen drog vi ju självklart ner på månen, vad annars =)
Där det dansades både högt och lågt ;-P

Ikväll blir det lite chill med tjejerna, tänkte bara göra tacopaj och kladdkaka, inget mer avancerat.
Lite sliten är man allt efter 2dagars firande, ikväll är det resaurangfesten får se om jag drar dit en sväng...



Tycker denna bilden är så grym på mig & en av mina bästa vänner <3




Ha en skön söndag! <3





Kommentarer
Postat av: Kakan

Du kan vara grym!=)<3<3

2010-12-20 @ 08:12:41
URL: http://karinlonnholm.blogspot.com

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0