Dag 1 : Om mig


Oj den var svår haha!
Trots min "unga" ålder 26år (27 den 19:e dec) så har jag gjort mycket i mitt liv, då jag är en tjej som gärna är där det händer saker.
Folk skulle nog beskriva mig som en glad,öppen,sprallig,rastlös & aningen knäpp tjej!
Eller så är det hur jag tror jag uppfattas av folk och om jag uppfattas på det videt så är jag ganska nöjd för det är precis så som jag är.

Ställen jag bott på är: Malmö, Ystad, Lövestad, Sjöbo, Gränna, Borås, Idre & nu Västerås!

Jobb jag haft under åren: servitris,vårdare,barpersonal,säljare,reporter,gruppansvarig på skiduthyrning, demopersonal, säljcoach, säljchef

Ställen jag besökt: Norge, Danmark, England, tyskland, Schweiz, Grekland, Spanien, Mexiko, USA, Jamaica, Haiti, Grand Cayman, Estland, Polen, Italien, Lettland...tror inte jag missat något!

Min familj: Pappa- Jan Storasystrar- Lill & Nina

Har även ett gudbarn som heter Tindra

Just nu så bor jag i Västerås som jag flyttade till för ca 3,5år sedan med min dåvarande sambo. jobbar som säljchef på ett stort säljföretag och har nyligen köpt en lägenhet där jag nu bor med min "manliga" kaxiga lilla chihuahua blandning Diesel.

Jag har 3st helt underbara tjejkompisar Vera, Kakan & Elin! Det tråkigaste är att Elin bor så långt borta i Idre, så henne lärde jag känna under min tid där som säsongare. Även där jag ramlade över mitt X som jag sen flyttade hit med. det höll i lite mer än 5,5år


Lill


Nina


Tindra


Vera


Kakan


Elin


Diesel


X



MOI!!!


Ja d var väl allt jag orkade skriva om mig själv =)
Nu ska jag sova!!

Sweet Dreams <3




Kommentarer
Postat av: J

Tycker det är intressant att läsa om hur du uppfattar dig själv.

Nog för att jag inte lärde känna dig sådär jätteväl men den spralliga sidan hann jag se men jag skulle även kalla dig för hemlighetsfull. Tyckte du va väldigt mycket så.

Fast det kanske bara var mot mig ;) haha!!!

Och du, passa dig för att lägga ut bilder på X på bloggen, man kan få jättemycke skit för det!! ;)

2010-12-09 @ 11:01:36
Postat av: Kakan

Äntligen så har du börjat!

Nu har jag 28 spännande dagar framför mig=)

2010-12-09 @ 11:16:36
URL: http://karinlonnholm.blogspot.com

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0