Dag 3 Mina föräldrar! Ja jag följer väl in...

mms_img32071 (MMS)

Dag 3 Mina föräldrar! Ja jag följer väl inte listan dagvis men iaf siffrovis :-) just nu så går det inte att logga in på bloggen så d får bli från mobilen. Min Pappa heter Jan och bor i ett litet samhälle som heter Lövestad där jag bodde mestadels under min uppväxt. Han är född -52 och jobbar på relacom och gör något med kartor ;-) Min pappa är ett bra stöd och har alltid sett till att ställa upp på det viset som han är bäst på. Min mamma hette Monika och var född -49 tyvärr gick hon bort för nästan exakt 2år sedan efter många års sjukdom. Mamma har varit sjukpensionär under hela min uppväxt och flyttat runt en del Malmö, Abbekås, Ystad m.m. Det som var tråkigt med mamma var att hon verkligen hatade att vara med på kort så detta är det enda som jag har på henne. Kan vara ganska skönt att titta på det och minnas tillbaka för ofta är det den sista tiden på sjukhuset som kommer upp och det vill jag lova var ingen vacker syn.


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0