Ja såhär trött och sliten har man sett ut ...

mms_img12383 (MMS)

Ja såhär trött och sliten har man sett ut idag! Dagen började med en försovning men på 5min var jag vid bussen och hann med den så att fröken ändå hann i tid. Så osmminkad hela dagen plus sjukt sliten eftersom jag inte fick någon sömn förrän halv fyra (inte konstigt att jag inte orkade upp vid halv sex) hann iinte käka varken frukost lr lunch så det fick bli en varma koppen framför datorn på jobb. Nu har jag precis kommit hem slängt i mig en hårdbrö macka m ost, ska snabbt ut med Diesel för att sen ner på stan och mysa med bästa Vera! Jag kan ju lova att det blir minst en chailatte :-) Men åååh varför la jag mig på soffan skulle kunna somna med en gång!! Dags att sätta fart, puss på Er


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0