Tears!

Ja att försöka få till en dejt med mig så här innan jul då är man skicklig eller så har man kidnappat mig från vardagen =)

Just nu är det mycket som cirkulerar i hjärnan och allt kretsar kring att se till så att VI inte jobbar mellandagarna. Tänker inte gå in så mycket på jobb men just nu tar det mycket av min tid, ville bara förtydliga det så vissa inte känner sig dissade utan bara att jag har väldigt mycket att göra nu....


Igår hoppade jag över lunchen för att göra klart en pp som jag tänkte ha på morgonmöte idag så att jag skulle slippa jobba igår kväll och bara ta hand om min stackars lägenhet som nästa grät krokodilfloder så rörig hon var.
Men då visade det sig att när jag öppnar filen så har jag glömt att spara den nya pp så jag satt lite med den igår men lär fortsätta nu, KLANTARSLE!!



Så nu rinner tårarna från mina ögon så trött jag är, gick och la mig typ halv ett och sen upp 05.30...
Brukar inte behöva mer än 6h sömn men i natt blev det bara dryga 5 så lite känns det =)

Tack Frida för en mysig kväll! Efter städningen blev det åka iväg och handla lite gott m Frida & sen blev det mys, godis & desperata husfruar =)

Många frågar mig varför i h*lvete jag går upp 05.30 när jag inte börjar förrän 08.00, ja Dui hade jag svar på den frågan så skulle jag lösa problemet och sova längre ;-P
Vet inte riktigt vad jag gör men ibland lullar jag runt så mycket att jag inte ens hinner sminka mig =)
Men som typ nu, nu har det gått över en halvtimme och jag sitter med en kaffekopp och bloggar =)

Men idag är jag på ett strålande humör så jag hoppas att det håller i sig hela dagen!!!



Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0