Söndag....


var det idag ja och det innebär städdag...hur roligt är det på en skala då??!!
Asså jag är en sån person som lätt skulle kunna betala någon för att städa min lägenhet 1 gång i veckan,
för det är ju såååå tråkigt. Men givetvis så skönt när det är gjort dock!
Men jag menar det finns ju så mycket annat man kan hitta på med på en söndag, t.ex träna,gå långpromenad m Diesel, åka å våldgästa folk etc etc... =)

Å jag kommer att göra precis allt det där idag så jag lär väl sätta fart med städningen *suck*, men ärligt om det är någon som vill tjäna extra hör av Er!!! Höhöhö


Igår var jag på Yoga 9.30 med Sara, konstig sak det där...
När vi kom in låg alla på golvet med sina mattor och en filt över sig, såg ut som alla sov...träning var det ja lr hur va det nu?? =)

Lärde mig hunden,barnets position, plankan, gräshoppan & universalen D Ni!!
Tänka sig vad jag kan nu ojojoj =)
Men det var nog inte riktigt min grej har ju så svårt att slappna av låg mest och tittade på alla andra och skrattade,
bättre fokus nästa gång fröken Hägertz!!!









YOGA???



Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0