And of to work it is....

Ja imorgon är det jobb igen ska bli nice.

Dock så får jag inte riktigt till utbildningen som jag vill, har varit upp på kontoret varje dag denna vecka för att hitta fokus. Tror visst att jag har varit borta för länge =)

Sitter just nu med det sista för morgondagen och är nästan klar med fredagen.

Och inte nog med det jag fick ett ryck och åkte till Ikea mitt i matchen och införskaffade nytt databord & stol. Blev bra iaf =) Trots att det var JAG som monterade ihop det, Terje bara satt och tittade på mig. Han tyckte det var på tiden att jag skruvade ihop något sj....*fnys* =)

Nä nu ska jag fortsätta att jobba lite igen sen blir det sängen för resten av jobbet som jag inte hinner med nu tar vi kl 5 imorgon bitti =)

Sorry alla som skrivit sms lr ringt mig ikväll, hör av mig imorgon har fullt upp =)
Känner sig ju lite seg i kola efter så lång ledighet


Kommentarer
Postat av: Milliez ♥ Bilvande 3 - barnsmamma

Vad bra :)

Allt bra med dig?

2010-01-06 @ 22:05:02
URL: http://milliez.nu

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0