Sluta vara så förbannat kallt....


Nu är det f*n drygt med denna kylan, det har varit så kallt så jag har åkt buss på morgonen för att jag inte orkat skrapa rutorna på bilen.
Varför kan det inte gå folk och typ ta en liten slant så skrapar dom rutorna?? Affärsidé =)
Jag skulle lätt betalat!

Men idag tänkte jag faktiskt ta min bil så den får ut och röra på sig, sen ska hon få stå i ett varmgarage så hon tinar upp och inte är så förbannat kallt när jag ska hem.
Nä jag är inte bitter jag inte, men dom kallar mig för bitterfittan =)

Idag kommer förhoppningsvis min jacka, har köpt en ny är så trött på min goose plus att jag måste lämna in den på kemtvätt, sååå skitigt...uscha!
Det blev en kort dunjacka från Peak svart!
Håller tummarna för att den kommer idag!

PÅ jobbet flyter det på i vanlig ordning, skillnade är att det är sånt j*vla tryck nu sen vi började med vårt nya uppdrag, riktigt kul.
Man är helt slut när man kommer hem för att man går och spänner sig hela tiden & vill bara få igång alla säljarna.
Detta är ju ett sjukt viktigt uppdrag för Eniro!
Kul!

Gå in på Nelly och fynda sjukt mkt snyggt på REAN!!!!




 En sådan hade jag inte tackat nej till här hemma =)


Kommentarer
Postat av: F

här hemma är det varmt, bara -2 grader!! :D

Puss

2010-01-12 @ 09:54:03
URL: http://metrobloggen.se/hjarterkung

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0