sorry sorry sorry

=)

Vet att jag är dålig på att uppdatera men har haft fullt upp sen jag kom hem från Milano.
VD har varit på konferens, säljcoachen har varit på utbildning, säljcoachen i E-Tuna sjuk & vår admin tjej har också varit sjuk....*suck*
Men det fixar väl jag serru ;-)

Har en människa vars namn börjar på M =) i min omgivning som sprider fullt med konstiga ord runt omkring sig,
det jobbiga med det är att dom sätter sig på hjärna. Så nu har jag fullt upp om dagarna att få bort dom hära:
Bing, mull, typiskt!





Lr så skulle jag ju kunna hitta på ett eget ord som t.ex Kling?! Asså jag menar om jag inte själv har så bra fantasi... Njae det känns ju bara som en billig kopia av en Prada väska: Billig, falsk & fin utsida men trasig på insidan. Hahaha

Så nja jag skiter i det jag kör vidare på ääähh köööss määä!!!

Nästa vecka är det dags att börja träna igen schemat är satt och jag börjar redan lägga om min kost idag, så om ni ska umgås med mig i helgen kan det vara lite tjurigt =)

Mitt tränings schema:
Mån: Afrikansk Dans Tis: Core Bosu Ons: Badminton (vet någon som blir glad över att läsa detta) Tors: Ki Box !!


Sara nu kör vi!!!


Nu ska jag börja göra mig iordning för jobb!!

Puzz På ER


Kommentarer
Postat av: malin

Du kan vara! en prada väska av rang!

2010-01-21 @ 23:01:02
Postat av: F

Go Go Go Go!! Jag drar till sälen imorgon och ska njuta av min ledighet!

2010-01-23 @ 08:56:39
URL: http://metrobloggen.se/hjarterkung
Postat av: Jane

ja men jag har många kilon kvar innan jag är nöjd :)

2010-01-23 @ 10:40:35
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0