Personlig assistent?!


Ja idag efterlyser jag någon som kan vara min alldeles egna lilla personliga assistent... Behöver någon som bär runt mig, matar mig och bara ser till att jag absolut inte behöver anstränga mig ett dugg utan bara kan njuta till max.
För jag tror jag gjorde slut på alla mina fantastiska hästkrafter igår =)
Men det var det värt!!

Idag är det fest,fest å åter fest!!
Elin är här å då ska det inte bli lugnt =)
Dock blir det nyktert för min del då jag ska träna imorgon men det är inget hinder =)

Nu ska jag sätta fart å göra mig iordning för en liten tur ner på området & sen kl 20.00 ska vi hem till Catha på party!!

Hej svejs!!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0