POWER MEET!


Staden är invaderad av raggare från hela världen. Såg dom precis överallt igår. Känns som jorden har blivit invaderad av aliens haha. Men men nu är det folkfest/fylleslag i 3dagar, för min del blir det bara alkohol på fredagen som är fylld med roligheter m tjejerna.
Och det bästa av allt är ju att min Elin kommer på fredag, läääääängtar såååå!!!

Idag är det full rulle först nu kl 10 är det 5km intervall träning (lr ja jag hopps att det bara är 5), kl 12 lunch med M, sen ska jag hem och röja lite hade jag tänkt och kl 18 ska jag & Vera på Twilight =) =) =)
Så idag ska dom nya löparskorna invigas och jag håller tummar & tår på att dom är rätt!!


Kommentarer
Postat av: Dödsanonym

Gud, vilka bröst du har människa!

Jag ligger i lä....

2010-07-08 @ 08:39:50

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0