SEMESTER!!!


Ja under semestern står inte att sitta inne och blogga på prio 1 =)
Ja jag vet att ni blir arga nu när ni inte kan följa mig i mitt händelserika liv, haha!!

Gud jag kommer knappt ihår när jag satt inne å blogga sist blir mest sms inlägg och dom är ju så tråkiga jag vet men lite vill jag allt uppdatera Er.
Tror jag ska börja sms blogga hela dagarna nu så Ni får en inblick i mitt liv =)

Nu har jag precis käkat frukost och sitter å väntar på att fröknarna ska vakna till liv så vi kan åka å sola å bada =)
Igår gick vi till Harry´s och tog någraa goda drinkar efter det spatserades det hem till Kakan för att dela på en flaska Rosé på hennes veranda, mysfaktorn var HÖG!! =)

<3 Tack tjejer för en underbar kväll <3

Just nu tränar jag var och varannan dag men idag har jag vila har ju faktiskt tränat sön-mån-tis. Det "bästa" av allt var att jag var tvungen att köpa nya löparskor IGEN för att mina tydligen var fel. Men men det vart ju inte allt för dyrt typ 1500:- men surt som f*n!!! Ska slå han som sålde dom andra till mig!!!

Förra helgen var det city festival med högt tempo och imorgon börjar ju Power Meet, det börjar redan invaderas av sånna dära raggarbilar. Det är ju grymt ös hela helgen och till och med jag tycker det är kul trots att mtt intresse är så långt ifrån bilar som det kan bli =)

Bjuder på några bilder på mina nya bikini delar och shorts som jag köpte häromdagen!!

 

 

 





Have a nice one !!!

<3<3<3<3<3<3 





 

 

 


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0