Bloggdesign!


Har beställt en ny bloggdesign!!
Mycket djusare, känner att denna är alldeles för mörk nu när det är sommar å allt.
Gissa vilken färg jag valt??!!
PINK of course =)

Hoppas att den blir klar imorgon. Hade gärna gjort det själv om jag hade förtått mig på det dära men jag är fan en sopa på sånt. Men men jag kan ju faktiskt inte vara bäst på allt bara nästan!

Idag flöt jobbet på bra, efteråt drog jag å Vera en runda ner till vattnet för en kaffe m hundarna. Ja alltså dom drack inget kaffe dom bara följde med som sällskap ;-P

Imorgon nalkas det after work & på lördag lutar det åt en sväng till Grönan med galet folk fårn detta avlånga land!

Kom dit vett ja!!

Nu ska jag nanna!!

 

Pöss på Er!

 



After Worken imorgon kan nog sluta precis hur som helst
and I love IT!!


Kommentarer
Postat av: ultraanonym

Åk Insane och filma samtidigt.

2010-06-04 @ 13:38:28
Postat av: Anonym

Grönan är ju inte så tråkigt att gå på. :P

2010-06-06 @ 02:54:39
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0