Dagen efter dagen före!


Nästan hela Sverige är i koma, idag är det tydligen OK att ligga inne på soffan & tycka synd om sig själv, trots att det är fint väder ute.
Jag tillhör inte den kategorin inte för att jag inte partade igår utan för att jag är så sjukt duktig på att förebygga baksmällan har jag upptäckt.

Vet Ni hur man gör??
Man dricker mindre =) !!

Igår åkte jag mellan 3 st olika midsommarfester roligt men stressigt & ingen mat =( Så idag ska jag och Diesel äta så mycket sill & nypotatis vi orkar. Sen efter det ska vi äta kräftor Diesel får stjärtarna & jag tar klorna =)
Nu ligger kräftorna på tining & jag ska snart bege mig iväg till affären.

Tror jag måste sluta dricka helt för jag kan verkligen inte sluta röka när jag har druckit så idag har jag ont i halsen och känner mig som ett avdankat askfat.... FAN VAD ÄCKLIGT DET ÄR EGENTLIGEN!!!

SKÄRPNING HÄGERTZ!!!



Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0