Fotsvett!


Halluuu halluu där ute i stoooora stooora världen!!

Jobbet idag har varit kaos mkt frågor och inga svar. Jag brukar trivas i kaos, då det var jag som uppfann ordet kaos =) Mitt liv är alltid kaos and I love It!!
Men inget kaos utan svar är roligt så imorgon hoppas vi på lite mer ordning.

Nu börjar det märkas att man bara gottar sig och inte tränar och just nu har jag sjukt svårt att hitta motivation.
Och JAG letar för fullt =) Säg till om Ni hittar den, TACK!!!

Sjukt rastlös på kvällarna....
Å då kommer vi till rubriken på detta inlägg, drog till HM en sväng efter att jag handlat lite mat.
"bara för att titta" (Yeah right!!)

Men det jag undrar över är hur jävla äckligt det alltid luktar inne i provhytterna efter alla människor äckliga svettiga fötter?????
Alltså det finns hjälp för det....

Jag klarar aldrig av att stå barfota därinne, tänk alla fotbassilusker som spatserar upp på mig då.... Uscha...bara ryser av den hemska tanke!

Så mitt råd är sök hjälp för din fotsvett lr GE FAN I ATT TA AV DIG SKORNA!!!!




 

Nu ska jag hänga tvätt sen ska jag försöka leta sponsorer så vi kan anmäla oss till korpen med jobbet.

Så någon frivillig som vill sponsra mig till anmälningsavgiften, U r sooo Welcome =) 


Kommentarer
Postat av: F

Hallå, du om någon har väl alltid motivation! Men om det nu mot förmodan är så att den försvunnit lite måste du fråga dig själv varför du började från början!!

Om inte det funkar, köp en tidning(Tipsar om Topphälsa) och läs dig till motivation!! =)

Du hittar snart motivationen, pröva o kolla bland träningskläderna, kan ligga där! =P

2010-06-02 @ 21:23:45
URL: http://metrobloggen.se/hjarterkung
Postat av: F

Hörrödudu, unna sig godheter ska man göra när man tränar.. Inte tvärt om! ;-)

Så igång och försök hitta något du kan träna även om du har ont. snacka med dem på Friskis.. =D



Jo, jag är VÄLDIGT stolt över lilla Felicia! =)

2010-06-02 @ 21:59:47
URL: http://metrobloggen.se/hjarterkung

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0