Fy faaan!!


Det känns som någon har våldtagit mitt huvud idag. Dagen började med en sjukt seg Kamilla som absolut inte ville gå upp ur sängen. Snoooza in i det sista vilket inte är någon höjdare kan jag väl påstå.
Å ja jag gillar när det är lite kaos men inte på morgonen!!

Så en dålig start på morgonen förstör hela min dag....

Imorgon bär det av till Tammsvik för ytterligare en utbildning i 2dgr. Och jag håller tummarna på att dom bokat egna rum till oss. Dom brukar göra det men inte alltid *suck*. Men det är väl bara att slänga upp det "stora lädret" och betala om jag inte får eget rum. Ja jag vet jag är jätte fjantig men det har sina förklaringar ;-)

Nu måste jag snart få börja träna jag håller på att krevera, ska ringa till friskis nu och kolla om jag kan byta mitt kort. Jag har ju bara löst pass och inget gym....ska försöka ändra så att det blir tvärtom för då kan jag ju träna mer än nu i alla fall!!

För det är väl ingen som vill se en lönnfet skåning i bikini i sommar, lr??!!
Nä precis!!


Nu ska jag packa väska för en liten grilltur ikväll dock inte världens bästa väder men det finns kläder!! Haha



* By the way, vad tycks om nya designen?? *





Kommentarer
Postat av: F

Love, varför inte köra på ett All-kort?! Så kan du välja mellan gym och pass!! =P

2010-06-07 @ 18:34:35
URL: http://metrobloggen.se/hjarterkung
Postat av: F

Då räknar jag med dig då!! =) haha* Det är ju ganska sen sista anmälnings datum..



då förstår jag din tanke med träningskortet!!

2010-06-07 @ 22:31:57
URL: http://metrobloggen.se/hjarterkung
Postat av: Felixragna

Very informative and enlightening website

2011-06-03 @ 08:40:46
URL: http://felixragna.blogminds.com

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0