@ home


Kom hem för ett tag sen efter ytteligare ett tufft spinningpass, gymt skönt men sjukt jobbigt.
Men riktigt skönt att svettas så mycket som man gör, då känns det verkligen som bra träning!!
Viljan att ta mig igenom ett pass har jag men konditionen lyser fortfarande med sin frånvaro.

Så snälla om någon hittar den så säg till =)


Men jag (håll i er) tror jag kommer fixa det i slut ändan, J peppar mig på ett bra sätt. Dock så tror jag att jag lär lägga i en växel till vilket innebär riktigt hårt jobb. Jag menar det är inte så lång tid kvar.... ;-S
Nog om d!

MIDSOMMAR

Fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska göra imorgon, lutar åt att åka bort...
Mitt liv är inte så perfekt för tillfället mer än så tänker jag inte skriva här....
Älskar Er mina vännen och är grymt tacksam för att Ni finns i mitt liv!!
& vem vet jag kanske kommer och våldgästar Er =)



Just nu sitter jag & kikar på fotboll (ja jag heja(de)r på Danmark) men jag tar tillbaka det för dom är f*n sämst i världen på att sparka boll.....Dom är bara pinsamma å kika på.... Inte ens en spark kan dom sätta på första försöket utan får sätta den på returen!!!
Nä d här går inte att titta på så jag hoppar in i duschen!




Ha en underbar kväll!!


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0