Im alive!!


Ja igår var verkligen en helt underbar dag som gick i fartens tecken.
Började ju morgonen med ett coopertest och det gick väl sisådär, lite missnöjd på mig själv är jag allt men det kan ju trots allt bara bli bättre nu.
Efter det bar det av hem för att hämta Diesel och bege mig till T för lite kaffe, sen hem duscha skjutsa J, ut på ranchen och slå lite, hem och plocka undan, hänga tvätt, diska, bada Diesel & sen for jag till J igen =)
Det här kallar jag fullt upp precis hela dagen och jag var på helt underbart humör precis hela dagen.

Skulle ut i spåret och gå egentligen men det var för varmt för Diesel så det lev kaffe & smoothie hos J, helt OK det också =)


Idag känner jag mig jätte rastlös eftersom jag "tydligen" ska vila idag...Hmm... *fnys*  Vila kan man göra när man bli gammal ;-P
Nejdå jag tror det är bra för mina stackars ben!



Men jag vill göra något GALET KUL idag känner jag =)





VAD SKULLE DU GÖRA OM DU SKULLE GÖRA NÅGOT GALET KUL???

                                                                      TELL ME..... =)


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0