Ingen genväg!

Min träning har inte kommit igång riktigt än men idag börjar den sjukt tuffa och nästintill orealistiska kampen mot att ta mig runt 1mil.

Frågan är ju kommer jag att orka springa runt som är mit mål??

Jag har aldrig i hela mitt liv sprungit 1 mil bara 1/2 km när jag gick i skolan vilket är 100år sedan. Jag hrar väldens sämsta kondition, grund kondition vad är det??
Så vad är jag egentligen?

Jo en gammal avdankad fotbollsspelare utan grund kondition!

Så vad gör man då när man tacka JA till att springa en mil tillsammans med Gry Forsell?
Letar upp en tuff liten djävul som ska träna en tills man känner blodsmaken i munnen och inte accepterar några som helst ursäkter om varför inte jag kan träna just idag!

Lät ju som en bra idé så det är kirrat!
Johan Erberth kommer att vara Djävulen med piskan!

Fick ett sms igår att vi skulle göra ett coopers test på mig men då jag inte kunde var jag tvungen att infinna mig på honoms spinningpass idag. Hoppsan! Å jag som ALDRIG varit på ett spinningpass, nej det är sant!!
Jag kan riktigt känna döden komma krypande =)




 


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0