Intervall!


Vakna riktigt tidigt idag, typ 05.30 haha jag vet helt sjukt tidigt när man inte börjar förrän 08.00.
Men men inte gråter jag några elefant floder lr vad man brukar säga.

Finns det något som heter tigertårar? lr sitter jag bara å hittar på nu när jag är uppe så här tidigt? Haha jaja finns det så är det ett ord jag ska börja använda =)

Igår var jag på ett sjukt jobbigt spinningpass, har ju börjat att nästintill öka till max (för mig) med motståndet, det är ju sååå skönt efteråt för då känner man sig verkligen duktig. Det värsta är att efter jag kört så blir jag riktigt pigg så att det känns som om att jag skulle kunna köra mer. Jobbigt för man blir riktigt rastlös!

5km´s intervall träning står på schemat idag, just nu känns det inte som om jag gör något annat än tränar men I LÖÖÖW IT =) Och i helgen är det ju festival i stan lr ja den börjar väl imorgon så då är det bäst att ligga i så att man kan få vara värd en cider lr två. Får väl kolla med J om jag är värd det efter 3dgr träning =)





DAGENS BLÄ: Barnsliga människor i min omgivning, bete ER som vuxna människor!!!! Retar gallfeber på mig!!!

DAGENS YES: Att jag äntligen har lagat mat för det var typp 100år sedan, så idag blir det hemlagat till lunch =)
                      Köttfärssås m fullkornspasta!





 Såhär ser Hägertz ut på morgonkvisten =)
 Ganska fräsch ändå tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Spettekakan

Var det Findus köttfärsås? (1 kommentar är bättre än ingen)

2010-06-30 @ 08:11:50
Postat av: Anonym

Två kommentarer är 100% mer än en kommentar:)

2010-06-30 @ 10:38:15
Postat av: jag

dagens blä! är det jag de???

2010-06-30 @ 20:49:30
Postat av: Anonym

Lille-Skutt tårar finns...

2010-06-30 @ 21:39:17
Postat av: milla

Nope hemmagjord köttfärssås =)

Haha absolut 2kommentarer är bättre än ingen =)

Nej jag du är inte dagnes blä =)

Vad är Lille-Skutt tårar? Lät gulligt iaf =)

2010-07-01 @ 08:42:49
URL: http://milloz.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0