Mesar! =)



 

Yes det är precis vad Ni är, inte överdrivet med besökare igår men ändå 47st som absolut vill lysa med sin frånvaro. Ha! Ok då Ni gör som Ni vill jag ska sluta att fråga Er om råd ;-P

Det blev inte så galet igår. En vända på ranchen m M sen en liten glass å latte på Mc Donald´s! Måste ju bara få säga att deras glass är f*n den godaste mjukglass som finns för att inte prata om deras rån *mums*

Ja jag är ingen godisråtta för 5öre men den glassen ;-)

Känns som min blogg kommer att handla mer & mer om min träning inför tjejmilen så det är bara att vänja sig. Idag är det spinning i vanlig ordning och jag längtar såååå. Jag är ju så otålig med min form vill vara i toppform NU!!!!



Men ett framsteg har jag iallafall gjort: 1st äggsmörgås ligger i magen =) Bra va Johan?! =)

Har fått skäll av min PT för att jag äter på tok för dåligt, så idag ska jag försöka hålla mitt kostschema också. Annars kommer min kropp inte att orka, stackars stackars små muskler ;-)
Ja jag har faktiskt lite muskler =)






 Ha nu en underbar tisdag!

Nu ska jag fortsätta dricka kaffe och packa min träningsväska!


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0