Mix Megapol!


Yes!

Finally kom ett samtal från Mix Megapol ang att springa tjejmilen med Gry. För bara några dagar sedan anmälde jag mig, ja fråga inte mig varför haha men jag såg det som en grym och rolig utmaning.

Då är ju nästa fråga:

Har jag någonsin sprungit 1mil?

Svar: Nej.... =)

Men någon gång ska ju bli den första, visst?

Så nu återstår bara att vänta inom 3dgr efter kl 9.00 kommer dom att kontakta mig om det blir jag =)
Så lyssna på Mix Megapol nu varje morgon resten av veckan!
Hoppas, hoppas, hoppas håller både tummar & tår!!
Det skulle vara sååå roligt!!


By the way om ca 2-3v kommer nog Unibet´s nya reklamfilm ut, den måste Ni ju hålla koll på. Kanske är där någon med som Ni känner igen ;-P


Nu blir det duschen för mig sen blir det bingen har en riktigt tuff dag framför mig imorgon!!









 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå mediakåt? ;)

2010-06-02 @ 18:35:34
Postat av: milla

Du glömde skriva ditt namn Jane ;-)

Nope skulle vilja säga att det är nytta förenat m nöje =)

Reklam tjänar man pengar på och att springa en mil förbränner man kalorier :-)

2010-06-02 @ 20:55:03
URL: http://milloz.blogg.se/
Postat av: Jane

haha jag e inte hemma och glömmer att mitt namn inte är förskrivet när jag kommenterar! =)

Jaja, säger du det så... ;D

2010-06-03 @ 09:07:51

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0