När,när, när???


Ja när ska man hinna med allt.
Nu är sommaren här och det märks vill jag lova, pengarna försvinner innan man hinner få dom och helgerna är uppbokade hela sommaren.

Jag GILLAR´t !!!

Denna veckan har det varit full rulle på jobb och sen vet jag inte riktigt vad jag har sysslat med på kvällarna. Jo igår var jag och Kakan på VIP kväll på G-Star Raw. Alla sprang å drack skumpa å mös å jag tittade på =) Men det var mysigt ändå, vart en tidig kväll ändå...Dom andra begav sig av ut på äventyr mot natten stora faror!

Ikväll har jag vart på lite mixad långprommis gång/jogging för att känna av mina ben kände ingenting, såååå skönt så det blev en kvart här hemma framför fotbollen på cykeln.

Imorgon kommer Mike å hälsar på från Sthlm så det nalkas kanske lite alkohol & Elba å på lördag har söta Clabbe 30års fest det är "bara" 200pers som kommer =) Ska bli riktigt skoj!!

Nu ska jag kolla på detta helsjuka fotbolls VM Mexico tog precis ledningen över Frankrike....Hmm...

 

 



En dagens =)


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0