Ny dag på Tammvik!

Yes idag mår jag lite bättre, skönnt.

Men lite tråkigt ändå igår jag var bara med till huvudrätten sen gick jag och la mig.
Så tidig kväll för fröken Hägertz 20,00

Just nu sitter jag i receptionen och väntar in Malin och Ann så vi kan gå å käka frukost. Det är nog det ända jag uppskattar med att sova på hotell, frukosten!!
En del kan inte förstå att man inte gillar sova på hotell, gör man inte det så ofta kan det vara kul. Men det blir ju en del för en annan så att säga, lätt att tröttna.

Nu kom Malin så nu drar vi!


Underbart väder här hppas Ni också har det och får en helt underbar ONSDAG!!

Imorgon kör jag ner till SKÅNE =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frukost är alltid bra. ;)

2010-06-11 @ 02:21:31
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0