PASS!!

Yes idag finns det inte så mycket att säga känner jag mer än :

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA!!!


 

Namn: Kamilla Hägertz

Piercingar: 4st tänker inte säga exakt var ;-P

Tattueringar: 3st Kinatecken- handleden, tribal- axeln & en drake i ljumsken

Längd: 163,5 cm

Skostorlek: 36-37

Hårfärg: Mörk brunt/ svart

Fräknar: På sommaren, JA

Motto: Den som ger sig in i leken får leken tåla!

Önskar du att du bodde någon annanstans? MIAMI!!!

Tycker du att du är attraktiv? Sjukt attraktiv =) haha

Dricker du? Dricka bör du annars dör du

Röker du? Har nästan slutat, röker bara när jag dricker alkohol då vill säga! Men jobbar på den biten

Vilken parfym använder du? DKNY Apple

Vad är du rädd för? Att bli sårad

Gillar du att tvätta? Finns det ett annat svar än: NEJ

Gillar du berg- och dalbanor? Om jag gör! =)

 
Favorit...

Låt: Yolanda be cool & Dcup - We No speak Americano

Sak att göra: Shoppa

Sport: Fotboll

Dryck: Vatten, tråkigt men sant!!

Kläder: Något som känns som mig sj =)

Film: Pretty Woman

Bil: Peugeot såklart!

Serie: Vänner & Navi CIS

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Tyvärr...

Ljugit för någon? Det har väl alla någon gång

Varit i slagsmål? Haha kan hända =)

Träffat någon från internet IRL? Nope

 

Senaste...

Boken du läste? Pojken som kallades DET ( läser nästan aldrig böcker)

Personen du fick e-mail av? Mange my BOSS =)

Personen du fick brev av? Oj det var ju ett tag sen man fick brev så pass!

Personen du fick sms av? Johan

Saken du köpte? Träningskläder

 

Vad har du gjort idag? Absolut ingenting mer än druckit kaffe

Var det kul? Oooja det finns väl inget roligare haha ;-P

Brukar du svära mycket? Aningen för mkt kanske =)

När stiger du upp på morgonen? När Diesel vill gå ut

Vad har du på dig? Hotpants & linne

Vad ska du göra ikväll? Umgås med mina tjejer! Tyvärr saknas 1 min Elin!! <3

Vad är du allergisk mot? Falska människor

Var har du ont? Mitt hjärta

Kan du stå på händer? Yes!

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark

Salt eller socker? Socker

Gillar du ketchup? Bara felix

Är du glad nu? Pass...

Var du glad igår? Pass...

Vad dansar du till? Ingen aning dansar bara när jag är full, så den får mina kära vänner svara på =)

Stockholm är... ? Stort!

Göteborg är... ? Bästa sommar staden

Kan du sjunga? Klart jag kan, falskt som satan men även det är en konst!

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti

Land du vill besöka? Australien


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0