Spinning, JAVISST!



Just nu sitter jag på jobbet och har rast. Ska snart få i mig lite frukost som består av en smoothie på blåbär&tranbär & en banan.

Igår var jag ju på 1h spinningpass & trots att jag bara ville ge upp en sådär 100ggr så fortsatte jag och tro´t lr ej tog mig igenom HELA passet. (Trots blodsmak i munnen)
Johan är grymt motiverande & peppande, TACK!!!

Vila idag & spinningpass imorgon sen vila i 2dgr över midsommar, 5km på söndag "mamma" !! =)

Idag ska vi till Gröna Lund med jobbet så just nu sitter man mest och slår undan lite adminuppgifter så att man är i fas tills vi ska åka!

Ha en underbar dag!!!


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0