Systemet, sa JAG!!!


Snart stänger systemet & jag måste dit men orka liksom. Varför kan man inte ha hemkörning på det som med typ allting annat. Ja jag vet jag är sjukt lat idag =)
Inte bakis bara lat ;-)

Igår gick jag & Mallan Ballan på after work, sjukt nice. Ted joina oss också vilket kändes skönt så slapp jag få ångest över min längtan efter honom ;-P Hahaha!!!
Vi höll ut ganska länge denna gång vart inte så många shots igår som sist....

Idag blir det lite partaj igen & Mallan-Ted ska med, Wiiiee!!
Ikväll är det Elba för hela slanten, www.elba2010.se


Och imorgon har jag bokat biljetter till kommissarie späck =)

Helt perfekt film efter 2dgr´s =)

Orkar inte uppdatera Er något mer, ska bege mig ut på äventyr men först systemet!!
Ska fixa tillbaka min kamera oxå så jag kan bjuda på lite bilder!!



Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0