Tiden går...

...fort när man har roligt!

Yes idag har tiden bara sprungit ifrån mig känns som jag varit överallt och ingenstans.
Hälsade på J där det bjöds på jordgubbar, bigaråer, choklad, kaffe & en härlig promenad!
Härlig avslutning på en underbar dag!

Vi bestämde även att vi ska ut och springa imorgon kl 10.00 *hjälp*

Ja jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var nervös för imorgon kommer domen på i vilket skick denna kroppen befinner sig i....

Mest nervös över att jag inte ska orka springa i 12min, det låter kanske löjligt men det känns nästintill omöjligt för mig. Så det är bara till att plocka fram vilja och visdomen om att det kommer att bli bättre och bättre gång för gång!

Ikväll har jag käkat sill,lax,kräftor och nypotatis så nu är jag proppmätt!!!

-------- Nu soffläge-------

Saknar dig Elin!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Saknar dig med gumman!!! love u!

2010-06-27 @ 20:06:46

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0