1:a morgonen avklarad!


Stolt Fröken Hägertz! =)

Yes upp kl 5.00, dricka en kopp kaffe, ut för en power walk, 60 situps & 30 armövningar =)
Blev ett soft pass i morse då jag inte är helt frisk men bättre än ingenting.
nu behöver jag mina nya shoes, testade löpa lite idag men det gick inge vidare. Kändes som att springa barfota, dämpningen är helt slut i mina =(

Jag har nu kommit fram till vem jag skulle vilja ha som min egna lilla PT



Haha vem annars? =)
Han är ju KUNG!!!

Är sugen på att börja spela fotboll igen men är inte så övertygad om att min kropp skulle bli så fin.
Det är nackdelen med fotboll att man får en kill kropp, men det är fan sjukt kul.


Hmm... Vet inte vad jag ska träna ikväll, afro Dans (kondition,rumpa,lår) lr Ki Box 75 (styrka-mage-armar, uthållighet)
Skulle ju behöva träna min lilla rumpa som försvunnit när jag gick ner i vikt, moowawhahah!

Nej nu är det dags att sätta på fejset =)

Ha en super härlig torsdag och GLÖM INTE TITTA PÅ ANNA IKVÄLL, det SKA jag!







Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0