Åska


Ja fy vad det åskar.
Jag älskar åska NÄR jag inte är ute som jag var innan. Det var ganska fint när vi skulle gå ner på Rocklunda marknaden, men nejdå strax utanför dörren blixtrade det till utav helvete och jag kutade då direkt hem igen. Mamma Mia....

Så då fick jag en brilljant idé att göra hemmagjord pizza *mums*

Ja jag vet jag får inte äta det men men jag har bara fått i mig strax under 400cal idag =)

Min pizza kommer att bestå av: Tomatsås m basilika,mozzarella ost, parma skinka, champinjoner, röd lök, feta ost, vitlök & ruccola

D Ni! Det hade Ni fått smaka om Ni varit hemma hos mig =)
Nä nu ska jag börja baka degen,

*supermyyyys från MOI*

Bjuder här på en typisk marknads outfit för mig ;-)

 


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0