Dåligt fröken Hägertz, dåligt!!



Ja jag vet men min blogg mojo finns liksom inte riktigt här,
nu när sjukdom hänger som ett svart moln över en.

En del funderingar som slagit mig nu när man mest har legat hemma och filosoferat,
är att nu är det dags för ännu mer roliga saker i mitt liv.
Men när ska det hinnas uppnås då?
Jobbar heltid och helgerna är fullbokade fram tills semestern,
ja men då har jag semestern!?
Eller nej just jag heter ju Kamilla och klarar inte av att inte ha något uppbokat så semestern är ju redan inbokad =)

I år hör å häpna kommer hela min semester spendera i vårat härliga avlånga land.
v.27 - Här i Västerås
v.28 - Idre Yran
v.29 - Skåneland
v.30 - Skåneland

Så är det någon som har något roligt uppdrag till mig under semestern är det bara att höra av sig [email protected]

Hade planer på att ta en sväng till Götet under helgen v.24 men det får jag ju ställa in :(
Missade ju att en av mina vänner fyller 30 hehe jag och datum.
Ja det är riktigt lilla Clabbe blir 30år och det är närmare 200pers bjudna så det ska bli riktigt skojsigt!!

Nä nu måste jag planera en kupp mot min förkylning för jag klarar inte av att inte få träna. Till en börja blir man rastlös och nu en riktig soffpotatis...usch!! Skärpning!!

 

 


Kommentarer
Postat av: F

Utmaning under semestern:

Träning.. Frågan är bara vad för träning? Minst 45 minuter om dagen.. ?

2010-05-26 @ 23:05:49
URL: http://metrobloggen.se/hjarterkung

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0