Förtyyyld...



 Ja igår efter mycket om & men bestämde jag mig för att följa med på 3*25års fest.
Jätte mysigt m fördrink, trubadur, tal och italienskbuffé.
Det var riktigt fina tal till födelsedagsbarnen, många tårara fälldes inne i lokalen.

Men efter ett tag gjorde min kropp mig påmind om att den inte var frisk,
så jag vart inte så långvarig.
Cookie, Henke & Gabbi drog på BMB and moi drog hem.

Idag är det givetvis värre, antagligen för att jag inte stannade hemma och vilade igår.
Tur i oturen är ju att jag knappt drack något igår, annars hade väl jag också
hamnat på BMB & då hade man varit ett renoveringsobjekt idag =)

Nä nu ska jag borra ner mig i soffan igen,
idag regnar det så jag har ingen ängest alls av att bara vara inne idag!!


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0