Ny cross



Fuck fuck fuck vad najs väder det är ute, helt underbart!
Man blir ju sååå glad när man vaknar upp en lördag å det är fint väder, lr?!

Igår hade jag jätte kul här hemma med Terje vid käkade ost/kex och drack vin.
Efter lite vin kom mina horn fram och jag började lura Terje till att göra saker som man kanske inte gör i vanliga fall.
Hahahah stackarn han har det inte lätt genom att vara tillsammans med mig.
Det bästa av allt är att han verkligen tror på det jag försöker intyga honom om =)
Bra att vara säljare i grunden tror jag visst =)
Bl.a fick jag honom till att äta ett kex m grymt mycket stark blå mögelost och marmelad på =)
Han vågade inte säga att det inte var gott förrän ett tag då jag fick fram att det smakade koskit, usch taskiga mig... Men fuck vad kul det var, Ni skulle vart där!
Aja allt blir ju lite roligare med vin!

Nu har jag precis käkat lite frukost och sitter och väntar på älsklingen som ska köpa ny cross idag.
Så vi tar en liten roadtrip till Filipstad hela familjen.
Viktigast av allt är ju att vi måste vara hemma igen innan 16.00 då någon dåre ska försöka ta världsrekord i Västerås genom att Läs Noga!!! SPRINGA ner från skrapan!
Vilken j-vla galning!!

Nä nu ska jag sätta fart,

Ha en underbar söndag!!







Kommentarer
Postat av: Jane

skrapan? säger mig inte mycket.

Du kan nog lura i honom precis vad som helst tror jag! Eller VET. haha!

Simma lugnt =)

2010-05-08 @ 10:44:37
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0