Red f*cking dag....


Ja jag och röda dagar är inte alltid överens...
Vad ska man göra då liksom? Städa?
Ooojaa vad kul jag tror jag tar och städar dagen till ära när man väl är ledig och kan göra vad man vill lr
ja man skulle kunna göra det om någonting var ÖPPET!! *suck*
Så ja jag ska städa idag och det är verkligen det värsta värsta värsta av allt, men ibland önskar jag att jag
var en sån person som verkligen tyckte det var roligt gud vad lätt det skulle gå då....

I helgen kommer mina tjejer "idreligan" vi lärde känna varandra uppe i Idre, ska bli sjukt kul.
Känner på mig att många galenskaper kommer att inträffa i helgen =)
På fredagen kommer Nico & kanske Emma, lördag Elin & kanske Emma =)
Sen på lördagen så har min kära sambo börjat bjuda hit folk, fick precis höra att Mike skulle komma bl.a...
Hans kompis från Mora/Stockholm =)

Så ja jag ser väl ingen återvändo mer än att ta några danssteg med damm madame!!
Lär ju ta en sväng med herr mopp också & sen blir det ju att bestiga klädberget också....

Hoppas Ni får en trevligare torsdag ;-P ja jag é inte bitter, hahahaha!!

Nu ska jag först dra å hämta min bil & sola lite!


By the way: Tack för en underbart trevlig kväll igår jenniefer,
Diesel & terje hälsar oxå!


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0