Sverige är skevt!



Ja helt ärligt vad är det som händer?!!
Sitter och kikar på efterlyst och det är ju sjukt många mord, gäng uppgörelser eller personer som är försvunna....
Själv blir jag mörkrädd när jag hör/ser allt detta, vart är Sverige på väg??
Vad beror allt detta hat/ilska/dumheter på??
Nåja är väl inget som jag kan lösa men hade jag kunnat så hade jag gjort det ;-) Bara så Ni vet!!




Ikväll har jag bakat fullkorns scones som blev kvällsmat, göttans!!
Ja imorgon börjar hårdträningen igen har varit mycket skador/sjukdomar nu så jag ligger inte direkt i fas.
5kg på 3v är ju inte så svårt men tungt nu i början =)
Jobbigt nu när det börjar bli fint väder, vilket innebär ett glas gott rött & grillat =)



Funderar på att anmäla mig till Martin Lidbergs hälsocamp, någon som varit där eller vet någon som varit där?
Undrar lite om det är så hårt som man fått för sig? För annars är det inte lönt, älskar ju när någon pressar en till absoluta max gränsen!!!





Nåja nu ska då jag ta kväll och ladda inför jobb imorgon!!
Ha en super mysig/slapp ;-) kväll!!

Kommentarer
Postat av: F

Jag är oxå jälvigt sugen på att anmäla mig dit.. men har inte pengar tyvärr.. :(

2010-05-26 @ 23:04:15
URL: http://metrobloggen.se/hjarterkung

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0